Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine 19/22 ) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku putem:
– pošte na adresu: Odvodnja Poreč d.o.o., Mlinska 1., Poreč.
– elektroničke pošte – e-mail: info@odvodnjaporec.hr
-na telefaks broj: 075 805 698
Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.
Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Odvodnja Poreč d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku putem:
-pošte na adresu: Odvodnja Poreč d.o.o., Mlinska 1., Poreč,
-elektroničke pošte – e-mail: info@odvodnjaporec.hr
-na telefaks broj: 075 805 698
Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.
Uprava Društva